Etyka w internecie | Blog agencji reklamowej Seolancer
content top
Etyka w internecie

Etyka w internecie

Internet to wolna przestrzeń. Tak naprawdę nie ma tutaj żadnych ograniczeń. Dotyczy to zarówno zasięgu przekazów internetowych jak i dodawania treści. Reklama w internecie może być praktycznie nieograniczona. Jeśli posiadamy stronę internetową i stosujemy pozycjonowanie to możemy być pewni, że na stronę tę będzie wchodziło wiele osób. Na stronach takich zazwyczaj każdy może dodawać treści. Umieszczają je tam nie tylko administratorzy, ale także odbiorcy, którzy mają możliwość komentowania. Trzeba wiedzieć, że internet to medium anonimowe. Nie jest tutaj znana tożsamość użytkowników. Oczywiście daje to pewną wolność, ale czasami anonimowość może prowadzić do działań niezgodnych z prawem. Niektórzy wiedząc, że ich tożsamość nie jest znana łamią prawo. Często w internecie dochodzi do łamania praw autorskich. Jest to tak zwane piractwo. W internecie bardzo często publikuje się również treści niecenzuralne. Jednak oprócz tych aspektów, internet daje przede wszystkim możliwości komunikowania się odbiorcy komunikatu z przedsiębiorstwem.

Tagi wpisu: , .